اطلاعیه : واتس آپ:09370103022

طرح مفهومی سامسونگ گلکسی s21 , s21 ultra

توسط محسن نظری -
3984 0
طرح مفهومی سامسونگ گلکسی s21 , s21 ultra

اغلب شرکت ها که موبایل های هوشمند تولید می کنند ، از مشتریانی که به تلفن های متوسط ​​و کوچک عادت دارن ، حمایت می کنند. سامسونگ تا با اینجای کار  Galaxy S20 و مدلهایی دیگر را با صفحه نمایش  6.2 اینچی به مشتریان خود ارائه می دهد. در حالی که سامسونگ Galaxy S20 Ultra دارای صفحه نمایش بزرگتر و اندازه 6.9 اینچی است. اما سامسونگ این روند را با گوشی جدید خود یعنی Galaxy S21 تولید نخواهد کرد.


SAMSUNG GALAXY S21 ULTRA به مراتب یک صفحه بزرگتر و اندازه 7.1 اینچی تولید خواهد شد.
اکنون ، منابع چینی می گویند سامسونگ هنگام تولید گوشی بعدی که شاید اسم آن را سامسونگ Galaxy S21 یا Galaxy S30 بنامیم ، و قطعا قبلاً در مورد اندازه صفحه نمایش 7.1 اینچی تصمیم گرفته شده. اگر شایعات را باور کنیم ،

s21

اندازه صفحه نمایش جدید ترین گوشی مدل سامسونگ گلکسی S21 برابر با S20 با اندازه 7 اینچ ،  و مدل S21+ ,و بزرگترین آن به نمایشگر 7.1 اینچی مجهز خواهد شد.

سامسونگ گلکسی S21

در مورد پردازنده سامسونگ Galaxy S21  نیز  شایعاتی هست مبنی بر اینکه سامسونگ ممکن است بجای پردازنده Snapdragon 875 SoC از Exynos 1000 SoC استفاده کند. این حرکت سامسونگ باعث کم کردن هزینه ها و سودآوری بیشتر می شود و قیمت نهایی را بدون افزایش میکند.

خبر رسیده است که سری Exynos 1000 طبق  استانداردهای جهانی  5 نانومتری تولید می شود. و پردازنده گرافیکی به طور مشترک توسط سامسونگ و AMD Radeon تولید می شود.


در حالی که  مردم دنیا انتظار رونمایی از گلکسی نوت 20 را در ماه آگوست داشتند ، اطلاعات مربوط به سری Galaxy S21 در شبکه های اجتماعی سروصدای زیادی کرده است.

به دنبال حذف شارژر از جعبه توسط اپل ، سامسونگ می خواهد شارژر را از جعبه حذف کند
این جزئیات توسط فردی معروف در جهان که در شبکه اجتماعی چینی ویبو به اشتراک گذاشته است ، سامسونگ هدف خود را برای انتشار این موبایل با قیمت پایین ترین قیمت برای خریداران عنوان کرده است، کاهش قیمت برای جذب مشتری بنظر عالی می رسد.

سامسونگ  در حال ایجاد یک پرچمدار نسبتا ساده است ، مدل اصلی Galaxy S21 می تواند یک صفحه نمایش Full HD داشته باشد. در مقایسه با پرچمدار گلکسی S20 ، این یک بازگشت به عقب هست. برای کاربرانی که می خواهند بهترین مدل S21 را بخرند ، توصیه میشود که قصد خرید Galaxy S21 Ultra را داشته باشند


به این مطلب امتیاز دهید 8 رای



    نظرات کاربران

    نظر خود را برای ما ارسال کنید .

    جست جو

    دسته بندی مطالب

    پربازدیدترین ها